Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - morphf

Pagina's: [1] 2 3 ... 28
1
Interieur / Re: Verwijderen Aanstekerplug of hele tunnel
« Gepost op: 17 oktober 2018, 23:21:55 »
de tunnel los halen wordt van achter naar voren af breken, bespaar je zelf de moeite.

Het makkelijkste is om de sigaretten aansteker los te halen.
Dit kan door (het is al even geleden, dus uit mijn hoofd) de binnen unit een kwart slag te draaien (de oker ring zit met een nokje in de tunnel op zijn plaats en draait niet mee). Daarna kan je de hele unit  (binnenwerk) omhoog trekken (schuifsysteem) waardoor de unit uit de tunnel komt.
Onder de unit zit een stekker (deze is lang genoeg om uit de tunnel te komen) waar je de geschakelde 12v af kan halen.


Let daarna wel even op je gebruik en de zekering in de zekeringen kast.

2
Exterieur / Re:Xenon verlichting
« Gepost op: 16 januari 2018, 22:01:05 »
heb je toevallig gezien dat de lamp die knippert daarvoor ook minder fel was (toen ze nog wel brandde) of zelfs meer een roze tint had ?


Meestal is het de lamp en niet de ballast, het simpelste is even testen, maar erg makkelijk kom je er niet bij.
Ik zou de bumper er af halen en zo de lampen los halen, dan heb je overal toegang en kan je makkelijker werken

3
500 Abarth / Re:onderstel 595 competizione
« Gepost op: 24 december 2017, 22:12:54 »
alleen een stroefst maakt dat de auto lager komt te staan.
dit wil niet zeggen dat ze soepeler of comfortabeler zijn als de fsd dempers.

bijvoorbeeld een billstein b14 is soepeler als een kw set.

een schroefset welke in hardheid is in te stellen zal het rijcomfort pas kunnen verbeteren/ aanpassen naar wens (regelbaar dus)

4
500 Abarth / Re:onderstel 595 competizione
« Gepost op: 23 december 2017, 17:24:40 »
op de koni fsd kan je beter geen andere veer plaatsen.
de werking wordt minder (slechter). De schokdemper wordt namelijk verder ingedrukt wat het comfort en werken beÔnvloed.

beter investeren in een compleet andere set.
merken en modellen genoeg.

Billstein B14 kan tot 60 mm zakken zonder aanpassing en is schappelijk geprijsd.
investeer je meer kan je ook voor een set gaan waar je het rijgedrag kan instellen, zo kan je zelf bepalen tot waar het nog comfortabel genoeg is, of aanpassen voor een track day

5
Algemeen Abarth / Re:Custom made leder interieur
« Gepost op: 23 december 2017, 17:20:12 »
kan je een prijsje doorgeven voor het opnieuw bekleden van het stuurwiel en het overtrekken van de hoedenplank met een borduurwerk er in ?

gaat om een A500 (dus de naam hoedenplank kan hij niet dragen ....;0

6
Algemeen Abarth / Re:verbruik na chippen
« Gepost op: 21 november 2017, 19:38:38 »
ik met alle aanpassingen op 1 op 11

Maar de weergave klopt zoals je die ziet (tenminste dat zou wel moeten)

7
Exterieur / Re:Abarth Bicolor poetsen
« Gepost op: 02 juli 2017, 14:40:44 »
Sticher rand gewoon netjes afplakken

8
500 Abarth / Re:Carbon onderdelen
« Gepost op: 28 maart 2017, 20:18:17 »
Dat ziet er zo uit:



 :-[ :-X  :'(

9
500 Abarth / Re:Carbon onderdelen
« Gepost op: 27 maart 2017, 08:39:54 »
Er is trouwens nog een middenweg, maar de kosten zullen misschien niet veel schelen van echt carbon. Er zijn bedrijven, hobbyisten, die onderdelen kunnen voorzien van een los laagje echt carbon. Deze worden dan vastgeplakt op het kunststof/metalen onderdeel, waardoor het wel de echte carbon look heeft, maar niet volledig carbon is.


Deze optie is inderdaad net zo duur als een carbon onderdeel, dit komt omdat hier veel meer arbeid bij komt kijken bij de afwerking van het product in tegen stelling tot een fabricage product war mallen van zijn gemaakt.
(daarnaast zou ik deze methode alleen gebruiken voor delen die je niet kunt kopen)

10
Algemeen / Re:Scorpionship
« Gepost op: 19 februari 2017, 23:10:49 »
ja vandaag bij mij bezorgd ... (toch gek op zondag ... :(.)

11
Blue & Me / uConnect / I.C.E / Re:Dab+ in Abarth 500
« Gepost op: 11 februari 2017, 19:09:23 »
de voorruit is voorzien van een aparte laag, hierdoor is het signaal minder.
Dit is ook zo met een gps antenne.


Achter de binnen spiegel heb je een stukje met zwarte stippels, dit is de plaats waar een gps antenne zonder hinder zou moeten werken, dit geld ook voor een dap+ antenne.


Ik zou eerst proberen de antenne te verplaatsen, en als je het hebt laten inbouwen, dan zou ik het door die inbouwer laten verplaatsen

12
Blue & Me / uConnect / I.C.E / Re:Dab+ in Abarth 500
« Gepost op: 09 februari 2017, 20:05:45 »
En waar hem je hem geplakt?

13
Algemeen / Re:OCD Finish Holland autoproducten
« Gepost op: 09 februari 2017, 18:12:48 »
om daar een nieuw topic voor te gebruiken lijkt me ook niet echt handig, daar zin forums zoals carclean of waxworld voor.

Overigens ben ik wel benieuwd in het kader van OCD > overtuig me welk product nu echt onderscheidend is ...

Welk product moet ik nu echt hebben/proberen want dat heeft de concurrent niet ?
of waarom zou ik jullie producten gebruiken voor al mijn detail opdrachten ....

zo ver ik weet ontwikkeld ocd niet zelf, dus is het ingekocht basis ingrediŽnt met eigen kleur en geur, dit is iets wat dus eigenlijk veem merken doen, kijk naar poorboys, chemicalguys, db clean, kleedfreaks en zo kan ik nog een even verder

14
Blue & Me / uConnect / I.C.E / Re:Dab+ in Abarth 500
« Gepost op: 09 februari 2017, 18:06:42 »
waar zit je antenne nu geplaatst ?

15
Algemeen / Re:OCD Finish Holland autoproducten
« Gepost op: 05 februari 2017, 21:29:09 »
vind t een crime om allemaal zelf te doen  >:(

Er zijn genoeg adressen die dat voor je kunnen doen, halen ze gelijk alle swirls er uit.
Ik heb momenteel geen goede binnen plek, anders had ik het voor je gedaan  ;D

Pagina's: [1] 2 3 ... 28