Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Kawouter

Pagina's: [1] 2 3 ... 26
1
500 Abarth / Re:BMC
« Gepost op: 19 mei 2018, 17:12:24 »
Kies voor de BMC OTA. Die past beter. En heeft zeker nut als je gaat chippen.

2
Exterieur / Re:Ophanging 595
« Gepost op: 11 april 2018, 10:36:02 »
Hey Bayken. 595 is de algemene benaming. De turismo is een 595 maar de competitione is ook een 595. De pista is (volgens mij) een 695.

Voor zover ik weet is het onderstel bij alle 3 hetzelfde.

3
Voorstelrondje / Re:Buongiorno!
« Gepost op: 06 april 2018, 08:29:59 »
Succes met vergelijken! Het is inderdaad heel persoonlijk. Ik vind de MTA bak niet echt fijn (lees verschrikkelijk) en heb dus voor een handbak gekozen. Achteraf, nu ik er meer circuit werk mee doe, voor mij een goede keuze.

4
Meetings / Re:ItaliŽ dag Assen 2018
« Gepost op: 03 april 2018, 14:49:15 »
Houd wel even rekening met het volgende:

Als je in sessie 1 van tracktime mee rijd dan moet je om 10.00 bij de rijdersbriefing zijn en moet je je al hebben ingeschreven. Dan moet je dus echt wel om 9:45 op het circuit zijn.

Zou jammer zijn als mensen te laat komen.

5
500 Abarth / Re:H&S Corse motor management 595 comp
« Gepost op: 29 maart 2018, 14:05:16 »
Bij H&S geweest en die konden hem niet chippen? Dat lijkt mij uiterst sterk.

Sommige tuners passen de ECU aan zodat deze nadien niet overschreven kan worden. Madeno deed dat vroeger bij de Alfa's ook altijd. Dit is ook om te zorgen dat een dealer niet per ongeluk de tuning overschrijft en te voorkomen dat andere tuners de software vaak kunnen uitlezen. Dus het is wel zeer zeker mogelijk. Dit heb ik zelf in het verleden ook meegemaakt bij mijn 156. Squadra heeft toen een codevrije ECU geregeld voor mij, uitgewisseld en mijn Madeno ECU codevrij laten maken nadien.


oooo dat wist ik helemaal niet! Ja dan kan het inderdaad goed.

6
500 Abarth / Re:H&S Corse motor management 595 comp
« Gepost op: 28 maart 2018, 08:32:02 »
Gaaf dat het is gelukt! Bij mij is het helaas niet gelukt, we kwamen vreemde blokkades tegen. Was erg benieuwd naar het vermogen in de Abarth. Morgen ga ik met mijn Golf naar de tuner, dus nu maar met een andere auto voelen!

Bij H&S geweest en die konden hem niet chippen? Dat lijkt mij uiterst sterk.

7
Voorstelrondje / Re:Voorstellen
« Gepost op: 28 maart 2018, 08:27:58 »
laten chip tuning bij savali in houten  prima service netjes ontvangen alles netjes uitgelegd wat die ging doen .
eerst gekeken of de ecu geen fouten had  of al gechipt was toen op de rollerbank wat die standaard had  kwam uit op 138 pk standaard
daarna is gechipt en toen weer op de rollerbank kwam er uit 174 pk en 283nm  wat een verschil met rijden is nu echt een klein monstertje

Nice!! lekker bezig hoor!! Nog aan het kijken naar een motor upgrade?

8
Algemeen / Re:rollerbank
« Gepost op: 28 februari 2018, 20:14:04 »
Sinds gisteren staat er ook een vermogensbank bij H&S Corse. Weet niet wat de prijzen zijn.

Volgens mij is deze niet beschikbaar om alleen maar een uitdraai te maken. Volgens mij gaan ze hem alleen gebruiken in combi met tuning.

Volgens hun facebookpost niet: "Meer info over de prijzen van een meting of tuning graag even mailen naar info@hs-corse.nl" Volgens deze zin is een meting dus ook een optie.

Zou mooi zijn! Ik denk dat dat wel leuk is namelijk!

9
Algemeen / Re:rollerbank
« Gepost op: 28 februari 2018, 14:55:32 »
Sinds gisteren staat er ook een vermogensbank bij H&S Corse. Weet niet wat de prijzen zijn.

Volgens mij is deze niet beschikbaar om alleen maar een uitdraai te maken. Volgens mij gaan ze hem alleen gebruiken in combi met tuning.

10
500 Abarth / Re:H&S Corse motor management 595 comp
« Gepost op: 11 februari 2018, 09:32:35 »
Klinkt goed!! Lekker is dat he zoveel pk!!

11
500 Abarth / Re:Pops & bangs
« Gepost op: 06 januari 2018, 22:18:43 »
als je wil dat je turbo en spruitstuk kapot gaan moet je het doen. Anders niet. Ik heb nu al 3 auto's op de brug gezien bij H&S corse (waar ik heen zou gaan voor tuning maar dat is aan jou) en die waren alle 3 kapot gegaan door de tuning (pops en bangs) van Savali. Het is gewoon niet goed voor de onderdelen op je motor. Dus mijn advies is om het niet te doen.

12
Voorstelrondje / Re:Mijn Abarth 595
« Gepost op: 06 januari 2018, 22:16:50 »
Leuk dat er in ieder geval nog wat Abarth rijders in Enschede en omgeving rondrijden en op dit forum zitten.
Mocht je eens in de buurt zijn,kom dan gerust eens langs met de Abart of andere auto voor een kop koffie.
Zal de meetings ook in de gaten houden want ik wil natuurlijk wel eens graag wat aparte/getunede Abarth's bekijken. Met de 2001 tm 2006 mini modellen heb ik al heel veel tunings ervaring opgedaan zoals kompressor op een standaard mini bouwen en veel custom werkzaamheden/ombouwen gedaan. Maar de Abarth is nog helemaal nieuw voor mij. Weet ook niet of er van hier wel eens mensen naar het circuit gaan om wat rondjes te rijden??

Ik ga zelf wel vaak het circuit op met mijn 500. Is erg leuk daarvoor en door zijn gewicht kan je erg goed mee komen met de grotere jongens. Nurburgring is erg leuk maar assen en zandvoort ook.

13
Algemeen Abarth / Re:verbruik na chippen
« Gepost op: 22 november 2017, 08:41:55 »
Valt me op zich nog mee Wouter. Ik zit op 1:12 gemiddeld met alleen chippen.


Vind ik ook wel. Maar dat is dan over een hele tank gemeten en daar zitten dan ook best wel wat snelweg km bij natuurlijk. En dan rijd ik gewoon 120 en dan haalt het het wel snel omhoog. Als ik een circuit middagje heb dan rijd ze 1 op 5 a 6.

14
Algemeen Abarth / Re:verbruik na chippen
« Gepost op: 19 november 2017, 10:46:48 »
Bij mij wel. Maw, rijd lekker duur nu..... Ik rijg ongeveer 1 op 10 als ik netjes rijd.

15
Exterieur / Re:Ceramic coating
« Gepost op: 10 oktober 2017, 08:08:11 »
Als je coating laat polijsten is die dan gelijk weg?

ja.

Je neemt juist een coating omdat je dan niet meer hoeft te polijsten. Dus dat is dan niet meer nodig.

Pagina's: [1] 2 3 ... 26