Auteur Topic: g-tech  (gelezen 10987 keer)

rick

g-tech
« Gepost op: 26 juni 2009, 22:34:53 »
iemand ervaring met RSR kit van G-tech 220 pk ?
abarth 500 krijgt deze upgrade met geheel nieuwe g-uitlaat met cat vervanger
oz wrc 17"wrc velgen intrax schroef set brembo remsysteem met 4 zuigers en perforreerde schijven
ander tandwiel voor 5e versnelling

dit alles via MCC sport

rick

Re:g-tech
« Reactie #1 Gepost op: 03 juli 2009, 19:47:22 »
vandaag Abarth 500 opgehaald bij Nieuwkoop

Zeer correct afgeleverd, ivm dubbele levertijd esse esse pakket bij MCC Sport terecht gekomen nu wordt de auto via MCC in samenwerking met G-Tech naar 220pk en 330nm koppel gebracht, tijdens de rit naar Veghel viel de standaard Abarth 500 wat tegen qua prestatie
wie heeft er ervaring met een Abarth boven de 200 pk ?

rick

Re:g-tech
« Reactie #2 Gepost op: 14 juli 2009, 14:20:58 »
vandaag Abarth 500 opgehaald bij Nieuwkoop

Zeer correct afgeleverd, ivm dubbele levertijd esse esse pakket bij MCC Sport terecht gekomen nu wordt de auto via MCC in samenwerking met G-Tech naar 220pk en 330nm koppel gebracht, tijdens de rit naar Veghel viel de standaard Abarth 500 wat tegen qua prestatie
wie heeft er ervaring met een Abarth boven de 200 pk ?

Hoezo esse esse

g-tech via MCC Sport RSR kit 225 pk 345 nm koppel en zo hard als je durft 230 km op de autobaan met gas over
meer info bij MCC Sport  ;D nu alleen oppassen voor  :police:

Sunrise

  • Membro D'Oro
  • Het mooie Brabantse land
  • Berichten: 1.369
  • Moderatore Globale
  • *****
    • Bekijk profiel
    • Abarth Club Holland
Re:g-tech
« Reactie #3 Gepost op: 17 juli 2009, 20:19:26 »
 :o dan ben je den'k voorlopig de snelst Abarth. Als ik kijk op de site van MCC lijkt me dit een betere deal dan een esseesse-pakket. Is het nu puur motorisch of nie? Bij het esseesse-pakket van de GP worden namelijk ook de remschijven en velgen ed. vervangen...
Heb: Abarth Grande Punto SSS, Nero Edizione
Had: Fiat GP Sportsound Bolero Rosso


rick

Re:g-tech
« Reactie #4 Gepost op: 17 juli 2009, 21:03:11 »
:o dan ben je den'k voorlopig de snelst Abarth. Als ik kijk op de site van MCC lijkt me dit een betere deal dan een esseesse-pakket. Is het nu puur motorisch of nie? Bij het esseesse-pakket van de GP worden namelijk ook de remschijven en velgen ed. vervangen...

klopt alleen motorisch, volgende week komt er een intrax rsa schroefset op, andere remmen brembo high performance en OZ WRC 17"wielen
door het gigantische vermogen moet er ook een andere koppeling in standaard geschikt tot 300 nm maar nu 345 nm, komt koppeling in welke tot 400 nm aankan
kunnen we nog een beetje knutselen ha ha
de auto is waanzinig snel 1 en 2 slipt nu door de koppeling om vervolgens in de toeren begerenser te lopen gisteren naast een 911 carrera s4 ( 385pk )
tot de 50 km geknoei met koppeling en toeren begrenser daarna gelijk op en sommige stukken sneller bij 220km heb ik mezelf gewonnen gegeven was onverandwoord
verder door te trekken als de schroefset en remmen erop zitten zal de auto waarschijnlijk betreouwbaarder zijn op hoge snelheden

vandaag naast het stoplicht met een nieuwe bmw x5 helemaal zoek gereden, ze snappen het niet dat is leuk zo'n klein rugzakje met het geluid van een lambo

Italia

  • Senior stato
  • Non parole, ma fatti !..
  • Berichten: 164
  • ***
    • Bekijk profiel
Re:g-tech
« Reactie #5 Gepost op: 17 juli 2009, 22:24:56 »
 ;D ;D ;D

TOP
Abarth Grande Punto

Tomasso

Re:g-tech
« Reactie #6 Gepost op: 18 juli 2009, 17:28:51 »
dat klinkt geweldig. Rij zelf een Mini Cooper S JCW stage 1 + Intercooler en software upgrade (R56).
Heb nu zo'n 230 pk en 340 nm. De Getrag versnellingsbak kan tot 360 hebben.

Ik ken het gevoel om zo'n grote bak helemaal zoek te rijden... dat is het leukste wat er is.....
De 500 Abarth vind ik ook helemaal geweldig. Een zeer geslaagde wagentje... wellicht iets voor de toekomst.

Ik volg de ontwikkelingen van jouw Abarth op de voet. Jammer dat het forum nog wat weinig aktief is.

rick

Re:g-tech
« Reactie #7 Gepost op: 18 juli 2009, 20:42:39 »
dat klinkt geweldig. Rij zelf een Mini Cooper S JCW stage 1 + Intercooler en software upgrade (R56).
Heb nu zo'n 230 pk en 340 nm. De Getrag versnellingsbak kan tot 360 hebben.

Ik ken het gevoel om zo'n grote bak helemaal zoek te rijden... dat is het leukste wat er is.....
De 500 Abarth vind ik ook helemaal geweldig. Een zeer geslaagde wagentje... wellicht iets voor de toekomst.

Ik volg de ontwikkelingen van jouw Abarth op de voet. Jammer dat het forum nog wat weinig aktief is.

de specs die laat zien liegen er ook niet om wayt weegt jouw auto ? abarthje volgens kenteken 1010 kilo

Tomasso

Re:g-tech
« Reactie #8 Gepost op: 19 juli 2009, 17:03:58 »
@rick
hij weegt 1100 kilo. D'r valt bij de Mini nog heel veel te knutselen... maar vind het best zo. Al moet hij nog steeds 3 cm omlaag.

Een standaard Cooper S JCW (stage 2), rij ik eruit... en die gaat van 0-100 in 6.5 seconden  volgens de fabrieksopgaven. (211 pk en 280 nm).

Het maximum op de teller (+afwijking) is 245 km/u. Gaat wel erg hard, die enkele keer dat ik dat rij in Duitsland... onveilig voelt het dan zekers niet.

Denk dat de ophanging, veren en wellicht andere banden je meer stabiliteit geven.

rick

Re:g-tech
« Reactie #9 Gepost op: 29 juli 2009, 12:09:45 »
@rick
hij weegt 1100 kilo. D'r valt bij de Mini nog heel veel te knutselen... maar vind het best zo. Al moet hij nog steeds 3 cm omlaag.

Een standaard Cooper S JCW (stage 2), rij ik eruit... en die gaat van 0-100 in 6.5 seconden  volgens de fabrieksopgaven. (211 pk en 280 nm).

Het maximum op de teller (+afwijking) is 245 km/u. Gaat wel erg hard, die enkele keer dat ik dat rij in Duitsland... onveilig voelt het dan zekers niet.

Denk dat de ophanging, veren en wellicht andere banden je meer stabiliteit geven.

www.mccsport.nl

morphf

  • Senior stato
  • Berichten: 416
  • ***
    • Bekijk profiel
Re:g-tech
« Reactie #10 Gepost op: 29 juli 2009, 18:32:47 »
@rick
hij weegt 1100 kilo. D'r valt bij de Mini nog heel veel te knutselen... maar vind het best zo. Al moet hij nog steeds 3 cm omlaag.

Een standaard Cooper S JCW (stage 2), rij ik eruit... en die gaat van 0-100 in 6.5 seconden  volgens de fabrieksopgaven. (211 pk en 280 nm).

Het maximum op de teller (+afwijking) is 245 km/u. Gaat wel erg hard, die enkele keer dat ik dat rij in Duitsland... onveilig voelt het dan zekers niet.

Denk dat de ophanging, veren en wellicht andere banden je meer stabiliteit geven.


www.mccsport.nl


wordt je betaald om dat te zeggen :P
ik bedoel niet dat frank onkunde heeft, maar je zegt het wel heel vaak

Tomasso

Re:g-tech
« Reactie #11 Gepost op: 29 juli 2009, 19:05:13 »
@rick

zou goed kunnen bij MCC maar de specialist in Mini (in NL) is Beek autoracing. www.minispeed.nl. Zeer geschikte lui en weten waar ze het over hebben. Bij MCC heb ik geen ervaring. Je hebt nog een goed tuning bedrijf, Squadra tuning. Deze is in principe Alfa specialist... maar aangezien deze vaak voorzien zijn (tegenwoordig) zijn ze ook handig met Fiat's.. (oeps... Abarths). Van dit bedrijf hoor ik ook alleen maar positiefs.


rick

Re:g-tech
« Reactie #12 Gepost op: 29 juli 2009, 19:27:17 »
@rick
hij weegt 1100 kilo. D'r valt bij de Mini nog heel veel te knutselen... maar vind het best zo. Al moet hij nog steeds 3 cm omlaag.

Een standaard Cooper S JCW (stage 2), rij ik eruit... en die gaat van 0-100 in 6.5 seconden  volgens de fabrieksopgaven. (211 pk en 280 nm).

Het maximum op de teller (+afwijking) is 245 km/u. Gaat wel erg hard, die enkele keer dat ik dat rij in Duitsland... onveilig voelt het dan zekers niet.

Denk dat de ophanging, veren en wellicht andere banden je meer stabiliteit geven.


ik krijg provicie ;D


www.mccsport.nl


wordt je betaald om dat te zeggen :P
ik bedoel niet dat frank onkunde heeft, maar je zegt het wel heel vaak

morphf

  • Senior stato
  • Berichten: 416
  • ***
    • Bekijk profiel
Re:g-tech
« Reactie #13 Gepost op: 29 juli 2009, 19:31:11 »
beek racing zit niet al te ver bij mij vandaan, bij hun heb ik overigens gemengde gevoelens

een kennis vna mij heeft zijn hele auto daar laten doen, en keer op keer problemen (iedere keer weer een verwaarlozing van uit het bedrijf)

maar van velen anderen hoor ik ook hele goede verhalen, dus tja kan je af gaan op 1 zeer slechte ervaring (wel uit vertrouwde kring) of velen onbekende goede reacties ...


squerda daarintegen vertrouw ik alles toe, daar is mijn alfa ook geweest, helemaal geweldig (heb nog spijt dat die weg is)

maar afgezien van dat is er voor elk merk wel een goede huistuner, en soms nog dichter bij huis als je denkt haha

Tomasso

Re:g-tech
« Reactie #14 Gepost op: 30 juli 2009, 08:20:03 »
@ morphf
tuurlijk zal er ook weleens wat fout gaan, en dan is het met dit soort zaken dan ook goed raak. (zal ook niet zeggen dat het bij jouw kennis niet fout is gegaan) Echter van een hele grote schare groep mini rijders, (als ik 80 mini rijders noem, dan is dat nog weinig) weet ik dat dit een goed bedrijf is (ondanks het feit dat ik ernstig twijfel aan de kwaliteit van de laatste generatie Mini's).

sorry Rick, volgens mij vervuil ik je topic.


xx
Ervaring G-Tech uitlaat

Gestart door Romeo Gepost op Abarth Punto Evo

5 Reacties
3103 Gelezen
Laatste bericht 17 december 2015, 20:45:29
door Longosan
xx
Te koop: G-tech short shifter voor GP/PEVO Abarth

Gestart door kistigun Gepost op Abarth Punto Evo

4 Reacties
3768 Gelezen
Laatste bericht 15 februari 2014, 17:03:42
door Sunrise
xx
Savali of MCC (G-tech)

Gestart door Tijs500c Gepost op 500 Abarth

11 Reacties
2962 Gelezen
Laatste bericht 05 december 2013, 02:11:31
door rosso
xx
G-tech Intercooler

Gestart door Wesley Gepost op Abarth Punto Evo

10 Reacties
4805 Gelezen
Laatste bericht 07 augustus 2013, 19:24:45
door Wesley