vandaag Abarth 500 opgehaald bij NieuwkoopZeer correct afgeleverd, ivm dubbele levertijd esse esse pakket bij MCC Sport terecht gekomen nu wordt de auto via MCC in samenwerking met G-Tech naar 220pk en 330nm koppel gebracht, tijdens de rit naar Veghel viel de standaard Abarth 500 wat tegen qua prestatie wie heeft er ervaring met een Abarth boven de 200 pk ?
dan ben je den'k voorlopig de snelst Abarth. Als ik kijk op de site van MCC lijkt me dit een betere deal dan een esseesse-pakket. Is het nu puur motorisch of nie? Bij het esseesse-pakket van de GP worden namelijk ook de remschijven en velgen ed. vervangen...
dat klinkt geweldig. Rij zelf een Mini Cooper S JCW stage 1 + Intercooler en software upgrade (R56).Heb nu zo'n 230 pk en 340 nm. De Getrag versnellingsbak kan tot 360 hebben.Ik ken het gevoel om zo'n grote bak helemaal zoek te rijden... dat is het leukste wat er is.....De 500 Abarth vind ik ook helemaal geweldig. Een zeer geslaagde wagentje... wellicht iets voor de toekomst.Ik volg de ontwikkelingen van jouw Abarth op de voet. Jammer dat het forum nog wat weinig aktief is.
@rickhij weegt 1100 kilo. D'r valt bij de Mini nog heel veel te knutselen... maar vind het best zo. Al moet hij nog steeds 3 cm omlaag.Een standaard Cooper S JCW (stage 2), rij ik eruit... en die gaat van 0-100 in 6.5 seconden volgens de fabrieksopgaven. (211 pk en 280 nm). Het maximum op de teller (+afwijking) is 245 km/u. Gaat wel erg hard, die enkele keer dat ik dat rij in Duitsland... onveilig voelt het dan zekers niet.Denk dat de ophanging, veren en wellicht andere banden je meer stabiliteit geven.
Citaat van: Tomasso op 19 juli 2009, 17:03:58@rickhij weegt 1100 kilo. D'r valt bij de Mini nog heel veel te knutselen... maar vind het best zo. Al moet hij nog steeds 3 cm omlaag.Een standaard Cooper S JCW (stage 2), rij ik eruit... en die gaat van 0-100 in 6.5 seconden volgens de fabrieksopgaven. (211 pk en 280 nm). Het maximum op de teller (+afwijking) is 245 km/u. Gaat wel erg hard, die enkele keer dat ik dat rij in Duitsland... onveilig voelt het dan zekers niet.Denk dat de ophanging, veren en wellicht andere banden je meer stabiliteit geven.www.mccsport.nl
Citaat van: rick op 29 juli 2009, 12:09:45Citaat van: Tomasso op 19 juli 2009, 17:03:58@rickhij weegt 1100 kilo. D'r valt bij de Mini nog heel veel te knutselen... maar vind het best zo. Al moet hij nog steeds 3 cm omlaag.Een standaard Cooper S JCW (stage 2), rij ik eruit... en die gaat van 0-100 in 6.5 seconden volgens de fabrieksopgaven. (211 pk en 280 nm). Het maximum op de teller (+afwijking) is 245 km/u. Gaat wel erg hard, die enkele keer dat ik dat rij in Duitsland... onveilig voelt het dan zekers niet.Denk dat de ophanging, veren en wellicht andere banden je meer stabiliteit geven.ik krijg provicie www.mccsport.nl wordt je betaald om dat te zeggen ik bedoel niet dat frank onkunde heeft, maar je zegt het wel heel vaak
Citaat van: Tomasso op 19 juli 2009, 17:03:58@rickhij weegt 1100 kilo. D'r valt bij de Mini nog heel veel te knutselen... maar vind het best zo. Al moet hij nog steeds 3 cm omlaag.Een standaard Cooper S JCW (stage 2), rij ik eruit... en die gaat van 0-100 in 6.5 seconden volgens de fabrieksopgaven. (211 pk en 280 nm). Het maximum op de teller (+afwijking) is 245 km/u. Gaat wel erg hard, die enkele keer dat ik dat rij in Duitsland... onveilig voelt het dan zekers niet.Denk dat de ophanging, veren en wellicht andere banden je meer stabiliteit geven.ik krijg provicie www.mccsport.nl
Gestart door Romeo Gepost op Abarth Punto Evo
Gestart door kistigun Gepost op Abarth Punto Evo
Gestart door Tijs500c Gepost op 500 Abarth
Gestart door Wesley Gepost op Abarth Punto Evo