Dit was onze Abarth met 190 pk en 325nm.
Onze ervaring met de MTA was leuk maar niet goed, te vaak storingen gehad ermee en de garage kon het destijds niet oplossen.
Toen ook nog steeds het dak en de kofferklep gingen storen en de garage ook dit niet kon oplossen gaven we de brui eraan.
Erg veel spijt van achteraf.
Ik ben in onderhandeling met de garage waar de Yamaha uitvoering staat, en idd de stoelen zitten er niet in en dat is wel een puntje voor mij.
De 250pk Abarth is erg gaaf en een leuke verschijning, maar als ik naar mijn verstand luister moet ik dat niet doen.
De Yamaha uitvoering is een nieuw model, mooie uitvoering, heeft al betere schokbrekers, remmen en een garret en maar 8000 km op de teller. Zet daar een goede chiptuner op een K&N blow valve, g-tech intercooler en pas de luchtfilter aan en je hebt 200pk en ruim 300nm.
Ook is het een BTW auto dus voor mij als ondernemer interresanter dan een marge auto, en alle extra's daarna zijn ook aftrekbaar :-).
Ik hoop volgende week weer een lid te zijn met een mooie Abarth :-)