Veel goedkoper ga je ze niet vinden. Je wil ook dat het veilig blijft, want bij een ongeluk moeten ze wel de krachten gaan verwerken, zodat je niet met stoel en al door de auto stuitert. Zover ik weet verlaagt het de stoel doordat de hoogteverstelling verdwijnt. En je hebt in principe er maar 1 nodig, bijrijder kan rustig iets hoger zitten.
De stoel heeft geen hoogteverstelling, had hij die maar.
Eens dat de bijrijder niet zo laag hoeft te zitten.
Prijs ben ik het niet met je eens, maar dat geeft niet.
Ik zit ondertussen ook te kijken naar de frames die onder de sliders zitten.
Daar valt ook nog wat te winnen. Iemand een idee of de sliders onder de stoel universeel zijn of dat deze specifiek zijn voor de abarth.
Ik kan het mij haast niet voorstellen dat Sabelt een stoel compleet heeft aangepast voor de Abarth.
Anders zou er namelijk ook een frame van bijvoorbeeld Sparco onder de sliders kunnen, weer een beetje winst in de hoogte.