50K voor de Biposto is wel de bare minimum. Dan heb je een kale versie zonder enige tierlantijnen. Geen Dogringbox, Geen plexiramen, geen carbonpakket. Die laatste vind ik persoonlijk voor die prijs er gewoon bij horen. Als je de Biposto fatsoenlijk aankleedt, dan zit je tegen de 70K aan. En dan komen er toch hele andere auto's om de bocht kijken. Voor dat geld zou ik persoonlijk eerder naar een 4C kijken. Sneller, lichter, in mijn ogen exclusiever en niet de minste reden: Een echte sportauto! Hoe je de Biposto ook bekijkt, het blijft een opgepimpte boodschappenwagen. Serieus gepimpt dat wel, maar het blijft een hoog en smal "hok" met karakter.

Nee, als ik het geld zou hebben, zou ik voor die 50K een 500 laten bouwen die qua specs de Biposto volledig uit het water blaast. Koop een 500, laat Pogea Racing hun werk doen voor 13500€ en je hebt een monster met 331pk, dik interieur, dikke motor en nog zat geld voor andere leuke dingen. Widebody van Carbon, Airride, enz enz.